Klonken Community

Time Name Message
Yesterday 21:58 bea 8 Strafes (1%)
Yesterday 20:32 Loosay sry
Yesterday 20:03 HNS S1xshell bot
Yesterday 20:03 HNS S1xshell bot
Yesterday 20:03 HNS S1xshell bot
Yesterday 20:03 HNS S1xshell bot
Yesterday 20:02 HNS S1xshell rat
Yesterday 20:02 HNS S1xshell fakin bot
Yesterday 20:02 HNS S1xshell nice block
Yesterday 19:58 d0lBaEb no
Yesterday 19:58 d0lBaEb no
Yesterday 19:58 HNS S1xshell auto knife?
Yesterday 19:58 HNS S1xshell what tha fuck
Yesterday 19:55 $$$ .!menu
Yesterday 19:41 Croonus u!ghost
Yesterday 19:32 buggyman 91 sync
Yesterday 19:32 .empty good sync?
Yesterday 19:32 .empty gz
Yesterday 19:32 buggyman pb aswell xd
Yesterday 19:32 .empty wp
Yesterday 19:32 buggyman xd
Yesterday 19:32 Aqizz. yays
Yesterday 19:32 Aqizz. done with work
Yesterday 18:50 buggyman practice
Yesterday 18:50 ϟ betrunkener_... yo how do I improve my ljs?
Yesterday 18:49 ϟ betrunkener_... .-.
Yesterday 18:49 buggyman 85+
Yesterday 18:49 ϟ betrunkener_... What's ur sync?
Yesterday 18:49 buggyman nope
Yesterday 18:49 ϟ betrunkener_... U use autostrafe? xD
Yesterday 18:33 MAXXX n1
Yesterday 18:33 K1mble bruh
Yesterday 18:11 HNS S1xshell ( ͡ o ͜ʖ ͡ o)
Yesterday 18:03 HNS S1xshell ( ͡ o ͜ʖ ͡ o)
Yesterday 17:51 r1nqe- getting lag spikes every 10 sec
Yesterday 17:51 r1nqe- shit ping
Yesterday 17:49 K1mble :d
Yesterday 17:49 r1nqe- now i cant even 280
Yesterday 17:49 r1nqe- couple of days ago i could hit 282 5 times in a row
Yesterday 17:48 - hypervisor (it's not because of a new keyboard)
Yesterday 17:48 K1mble kinda shit rn
Yesterday 17:48 r1nqe- u nicee
Yesterday 17:48 K1mble got a new keyboard
Yesterday 17:48 K1mble 286.8
Yesterday 17:48 r1nqe- pb?
Yesterday 17:29 FaIr EnOuGh back
Yesterday 17:17 FaIr EnOuGh That knife was sick
Yesterday 17:17 FaIr EnOuGh ahhh fuuuuck
Yesterday 17:17 - hypervisor no it's gone
Yesterday 17:17 - hypervisor credits
Yesterday 17:17 FaIr EnOuGh so I wanna see if I still have it or if they removed it
Yesterday 17:17 - hypervisor the fufck
Yesterday 17:17 FaIr EnOuGh baugth it with points before but then the owerns swiched
Yesterday 17:17 - hypervisor LMAO
Yesterday 17:16 FaIr EnOuGh dude I wanna get my toilet plbumb back
Yesterday 17:16 - hypervisor lmao
Yesterday 17:16 - hypervisor bro
Yesterday 16:44 Zpdzz t
Yesterday 16:25 ◊vίsנтт... hi
Yesterday 16:23 ϟ betrunkener_... cya
Yesterday 16:23 ϟ betrunkener_... oh ok
Yesterday 16:23 0 cya
Yesterday 16:23 0 i have to go
Yesterday 16:23 0 :D
Yesterday 16:23 ϟ betrunkener_... oooooof
Yesterday 16:21 ϟ betrunkener_... :/
Yesterday 16:21 0 :D
Yesterday 16:20 ϟ betrunkener_... ah new lj pb
Yesterday 16:20 ϟ betrunkener_... idk
Yesterday 16:20 ϟ betrunkener_... ladder*
Yesterday 16:20 0 idk
Yesterday 16:20 ϟ betrunkener_... leadder*
Yesterday 16:20 ϟ betrunkener_... How did I fell of the ladder?
Yesterday 16:20 0 what
Yesterday 16:20 ϟ betrunkener_... ??
Yesterday 16:18 0 eww
Yesterday 16:18 ϟ betrunkener_... wtf am I doing? xd
Yesterday 16:18 0 nextmap
Yesterday 16:17 0 but its alr
Yesterday 16:17 ϟ betrunkener_... uh ok
Yesterday 16:17 0 cuz u didnt follow
Yesterday 16:17 0 yeah it was
Yesterday 16:17 0 but idk if it was rulebrak
Yesterday 16:16 ϟ betrunkener_... sowy
Yesterday 16:16 0 the first stab was kinda gay
Yesterday 16:16 ϟ betrunkener_... Was that a rulebreak? c.c
Yesterday 16:16 ϟ betrunkener_... heh
Yesterday 16:14 ϟ betrunkener_... Ok that's not u
Yesterday 16:13 ToTTiS paska peli heippa
Yesterday 16:11 ϟ betrunkener_... fak
Yesterday 16:11 0 i have been failing simple things for a couple of days
Yesterday 16:10 0 bruh
Yesterday 16:10 ϟ betrunkener_... jk
Yesterday 16:10 ϟ betrunkener_... why do* :D
Yesterday 16:10 ToTTiS ...
Yesterday 16:10 ToTTiS why does people still play this
Yesterday 16:09 ToTTiS adhayfuafga
Yesterday 16:08 0 paska spotti :D
Yesterday 16:08 0 wp
Yesterday 16:08 ϟ betrunkener_... ok :/
Viewing result 1 - 100 of 17011